Krok 1
Proszę wybrać w menu pozycję "Narzędzia", a następnie "Konta...".

Krok 2
Proszę wybrać opcję "Dodaj" a następnie "Poczta...".

Krok 3
Proszę wpisać nazwę (Imię, Imię Nazwisko, Nazwę firmy, etc.).

Krok 4
Proszę wpisać adres e-mail.

Krok 5
Proszę wpisać serwery poczty przychodzącej i wychodzącej.

Krok 6
Proszę wpisać nazwę konta oraz hasło.

Krok 7
Konto zostało założone - proszę przejść do następnego kroku w celu dokończenia konfiguracji.

Krok 8
Aby móc wysyłać wiadomości z konta należy wykonać dodatkową konfigurację nowo założonego konta. Proszę ponownie wybrać w menu pozycję "Narzędzia", a następnie "Konta...".

Krok 9
Proszę zaznaczyć założone przed chwilą konto i wybrać opcję "Właścicwości".

Krok 10
W zakładce "Serwery" proszę zaznaczyć opcję "Serwer wymaga uwierzytelniania".

Krok 11
Następnie należy przejść na kartę "Zaawansowane", tu proszę zmienić port poczty wychodzącej SMTP z 25 na 587 i wcisnąć "OK". Konfiguracja konta została zakończona.
